Opravdu se ICY doll prodává v ČR?

07.11.2018

Nedávno jsem zcela náhodou zjistila, že panenka ICY doll se dá koupit v českém internetovém obchodě. Bylo to poprvé, co jsem se s nabídkou CCE panenky na českých stránkách setkala. Kupodivu si prodejce nenasazuje vysokou marži, panenka vychází na příznivých 749 Kč, doprava zdarma. Záměrně neuvádím prodejce, nechci mu dělat reklamu, když s nákupem v tomto obchodu nemám žádné zkušenosti. Po chvilce hledání jej najdete sami, stačí do vyhledávače zadat něco jako "panenky Cute ICY" a se objeví ony odkazy. Musím říct, že na mě stránky obchodu nepůsobí příliš profesionálně, ačkoliv se dle obrázků panenky nabízí ve více variantách, nepochopila jsem, jak si při nákupu a vkládání do košíku požadovanou variantu vybrat.

Zajímalo by mě, jestli někdo v tomto obchodě zkusil panenku koupit a jak to dopadlo. Musím říct, že já spíš věřím v oblasti nákupu panenek Číňanům a jejich obchodům, zatím mě nikdy nepodvedli ani nezklamali a byli dokonce někdy i velmi vstřícní a zdvořilí.

Takto vypadají ICY panenky na obrázku onoho českého obchodu, obrázek se mi zdá být stažený z Aliexpressu, kde předpokládám, asi prodejce nakupuje.

Takže zásadní otázka na závěr: Bojíte se víc nakupovat platební kartou v cizině z Číny nebo z našeho obchodu s amatérskými webovkami?

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky