Titěrné šitíčko pro mini Blythe

09.12.2018

S oblečky pro mini Blythe (nebo také Petitte Blythe) a mini Pullip panenky je trošku potíž. Pokud si je chceme koupit, je výběr velmi omezený. Originál oblečení je navíc velmi drahé. I na levném Aliexpressu vycházejí šatičky poměrně draho, zohledníme-li to, jak jsou malé. Kdyby však jen to. Nejenže jsou malé, ale nejsou ani tak propracované jako oblečení pro Neo Blythe Doll. Zatím jsem objevila jen 4 varianty šatů. Za více než 5 dolarů jsem zakoupila ty černobílé.

Zkoušela jsem vytvořit i pletené nebo háčkované oblečení, ale zdá se mi dost hamatné na malé tělíčko. Snad jen šaty uháčkované/upletené z perlovky jsou dostatečně jemné, ale musím se přiznat, že mě háčkování z tak tenoučké příze dost iritovalo. Protože jsem však nechtěla Světlanku znevýhodňovat velmi chudým šatníkem, zkusila jsem šaty ušít. Dlouho jsem váhala, neboť do tak titěrné práce se mi příliš nechtělo.

Ušila jsem šatičky podobného střihu jako ty, co se prodávají. Šití rukávků představuje pro mě velkou výzvu i u klasické Blythe, natož v tak miniaturní verzi. Abych se co nejvíce vyvarovala entlování, použila jsem na vrchní díl filc a zaobroubila jen sukýnku a šev. I tak jsem raději na sukýnku volila látku, která nemá příliš tendenci se třepit. Výsledek mě nakonec v dobrém překvapil, není tak hrozný, jak jsem se obávala. Neobratně vystřižený výstřih jsem zamaskovala našitím korálků, vytvářejících iluzi náhrdelníku, stehy, jimiž je přišita sukýnka, jsem pro změnu zakryla jemnou krajkovou stužkou. Světlanka vypadá spokojeně. Po oranžových filcových minišatech, v nichž přicestovala a růžový pleteným, v nichž vypadá trošku jako párek, je to vítaná změna.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky